PyScript | پای اسکریپت

پخش موزیک با پایتون

  • ۵۳

1. ابتدا کتابخانه ی PyGame  رو نصب کنید

./ آموزش نصب

 

کد های لازم

from pygame import mixer
File = "Music.mp3"
mixer.init()
mixer.music.load(File)
mixer.music.play()

 

توضیحاتش :

./ خط اول اومدیم و از کتابخانه PyGame تابع Mixer رو فراخوانی کردیم ...

./ بعدش هم داخل یه متغییر آدرس موزیک رو بهش دادیم ...

./ خط سوم هم گفتیم Mixser رو اجرا کنه ...

./ خط بعد هم گفتیم با Mixser موزیک رو لود کنه ...

./ در آخر هم گفتیم با Mixser موزیک رو پلی کنه ...

 

 

2. ابتدا کتابخانه ی Kivy  رو نصب کنید

./ آموزش نصب

 

کد های لازم

import os
def Clear():
    os.system ('cls' or 'clear')

def play():
    from kivy.core.audio import SoundLoader
    sound = SoundLoader.load(File)
    sound.play()
    Clear()

File = 'Music.mp3'
play()

...................................................

آلان خستم توضیحاتشو بعدا مینویسم

 

3. کتابخونه ی playsound رو نصب کنید

./ آموزش نصب

 

کد های لازم

import playsound

file = "Music.mp3"

playsound.playsound("Music.mp3",True)

 

توضیحات ::

در خط اول اومدیم , کتابخونه ی playsound رو وارد برنامه کردیم
در خط دوم هم یک متغیر با نام file تعریف کردیم
و برابرش کردیم با متد آدرس موزیک مد نظرمون
بعد هم گفتیم که از playsound بیاد و با playsound موزیک رو پلی کنه.